Alla inlägg den 13 september 2013

Av Sanna - 13 september 2013 11:38

"Jag skulle också vilja blogga" sa jag till Per en dag och han svarade hur enkelt som helst att: "De är väl bara att börja!"

Så nu sitter jag här och har hjärnsläpp och vet inte alls vad jag ska skriva om egentligen... :p


Jag har alltid gillat att skriva, både i skolan och på fritiden. Jag minns för typ 100år sen när alla hade Lunarstorm, då kunde man ju blogga/skriva dagbok under nån flik där och de gjorde jag typ varje dag :) Men som sagt så var de ju ca 100år sen så nu ser mitt liv (tack och lov) helt annorlunda ut! :) Mitt vuxenliv började med att jag skaffade hund, en sötnos att ta ansvar för. Jag bodde fortfarande hemma då & pappa sa bestämt att jag gärna fick skaffa hund, men ingen stor!! Som vanligt älskar jag att vara tvärs emor så jag sa att jag skulle ha en chihuahua (visste att han inte ville de heller). Sagt och gjort, jag hämtade hem en liten valp på 3mån och 0,9kg :) Han blev HELA familjens ögonsten! :)
Sen tog jag min lilla vovve och flyttade hemifrån, fantastiskt skönt! ;)
Så kom den dag då jag tog mod till mig och bjöd hem Per på fika, de måste ha varit de smartaste jag har gjort i mitt liv! Vi blev kära och började bo ihop första dagen! De är då man vet att man har hittat han med stort H! :) Dessutom fick jag en superfin finnspets på köpet!

Nu har vi dessutom fått världens finaste dotter tillsammans. Fem veckor gammal och självklart den finaste bebis vi nånsin har sett!! (får se om det kommer en förlossningsberättelse nån dag)


Just nu har Ethel precis tröttnat på att sitta i sin babysitter och fått komma upp i mitt knä. Jag kan upplysa om att de tar superlång tid att skriva enbart med vänster hand! Men det ser ut som hon tänker somna snart. Vi har fått en morgonpigg bebis som gärna sover en hel del om dagarna istället... :) De är allt bra tur att hon är söt! ;)


Tack för mig så länge!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards