Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Magont & Loppis!

Av Sanna - 19 september 2013 21:51

Nu har skruttan äntligen somnat! Som vanligt vill hon somna in i knät på nån av oss, de är mysigast så tycker hon :) Har haft två kvällar med riktigt panik-skrik, flera timmar i sträck. Mycket bättre ikväll som tur är! Troligtvis har hon ont i magen, så idag har jag vart till Ljusdal och köpt droppar som hon ska få innan varje amning. Hoppas verkligen hon blir bra. Är så jobbigt att inte kunna göra något när man ser vad ont hon har och bara skriker och skriker. Gör ont i mamma-hjärtat att inte kunna hjälpa till!!


Blev bjuden på mat i Ygsbo hos mamma & pappa. Har fixat med loppisen tillsammans med mamma ikväll igen. Hoppas verkligen på mycket folk nu i helgen för vi har så jäkla mycket grejer! Framförallt barnprylar och kläder! :) Har så mycket loppis i skallen så jag till och med har drömt om de!

Öppet 10-15 ifall nån vill komma :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 26 september 2013 12:20

Jag kan säga det hur många gånger som helst, men gud så jag älskar mitt lilla barn! Jag vill bli nästa "familjen annorlunda"! :D Tror dock inte att Per är helt med på de... :p Men de är ju så underbart att ha en liten bebis, att få gosa och mysa va...

Av Sanna - 24 september 2013 15:56

Dagens problem: måste köpa ny mobil!Måste göra de NU innan den gamla dör helt, och de verkar den villja göra innom kort tyvärr! Men när en av världens mest otekniska och ofrivilliga människor ska köpa ny telefon blir de omständigt! Verkar vara Samsun...

Av Sanna - 23 september 2013 20:46

Har varit vaken sen ca 05:45, plus några vakna timmar mitt i natten, så jag börjar bli trött kan jag lova! Har varit ut och åkt med farmor idag. Till Delsbo på säcken, Ljusdal på dollar och Ljusdalsmotor, Fäla och fika på Kakfén :) Har också vait på ...

Av Sanna - 21 september 2013 20:55

gånger 10!

Av Sanna - 20 september 2013 19:31

Känns skönt med fredag och helg! Ser fram emot att ha Per hemma och få lite hjälp! :) Har haft en bra dag. Började med morgonpromenad med vagnen och hundarna. Riktigt höstigt med tjock dimma och bara 5grader! När vi kom hem la jag skruttan i sängen o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards